نوشته شده توسط : سیمین

هتل لمردین سامویی تایلند

_لمردین_11. JPG

شیک ترین هتل ۵ ستاره تایلند هتل لمردین سامویی  است. این هتل امکانات لوکس و فوق‌العاده ای را در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است. از امکانات هتل لمردین سامویی می توان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر این هتل 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه دی وی دی پایر و رادیو میباشد.

 هتل لمردین در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ و پوکت فانتاسیمی باشد .یکی از امکانات خوب این هتل ساحل اختصاصی ریزورت است که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد،و این امکان را به شما می دهد که از ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد به دور باشید.این هتل دارای ۱۰رستوران شیک و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مسافران تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه خوب شروع کرده و سپس از مکان های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_22. JPG

 

هتل آسیا تایلند

آسیا

بهترین هتل تایلند هتل 4 ستاره  آسیا است. این هتل در شهر پاتایا مشرف به خلیج تایلند بر روی یک صخره قرار گرفته است. انواع غذاهای دریایی در رستوران این هتل برای مسافران تور تایلند نوروز 95 سرو می گردد. از امکانات این هتل دارا بودن ساحل اختصاصی مخصوص مسافران تور تایلند نوروز 95 است. در نزدیکی هتل مناطق تفریحی و مراکز خرید برای مسافران تور تایلند نوروز 95 واقع شده است. این هتل در جنوب شهر پاتایا احداث شده است. شهر پاتایا 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

آسیا1

آسیا3

 امکانات هتل آسیا تایلند شامل:

لباسشویی، خشکشویی، مرکز بدنسازی برای مسافران تور تایلند نوروز 95، زمین گلف، خودپرداز، ماساژ، استخر روباز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار و...

آسیا2

آسیا4

 

 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مزرعه تمساح تایلند

_تمساح1.jpg

بزرگترین مرکز نگهداری و پرورش تمساح ها در 25 کیلومتری جنوب بانکوک تایلند واقع شده استو در حدود 60.000 تمساح از 28 گونه مختلف را در خود جای داده است. حیوانات دیگری از جمله فیل، میمون، شیر و مار نیز در این مزرعه وجود دارند . موزه دایناسورها هم که شامل گونه های متنوع دایناسورها و اسکلت های آنها است در این مکان واقع شده است. هر روزه نمایش های متنوعی همچون کشتی با تمساح ها و حرکات آکروباتیک فیل ها در این مکان اجرا می شود.به مسافران تور تایلند پیشنهاد می کنیم دیدن این مزرعه هیجان انگیز و جالب را ازدست ندهند.

_تمساح_3.jpg

_تمساح_2.jpg



مجموعه کاخ پادشاهی تایلند

_پادشاهی_تایلند1.jpg

_پادشاهی_2.jpg
در ساحل غربی رودخانهبانکوک کاخ پادشاهی به همراه معبد بودای زمردین داخل دیواری 1900 متری بنا شده است که ساختمانهای متعدی در این محوطه بنا شده اند . مجموعه کاخ پادشاهی تایلند Grand Palace  یکی از دیدنی های بانکوک به حساب می آید . این مجموعه از ساختمان های مجلل که محل زندگی و سکونت پادشاهان تایلند از اواخر قرن 18 تا اواسط قرن 20 بوده است تشکیل شده.این کاخ سلطنتی همه روزه گردشگران سفر تایلند را پذیراست واین کاخ از اواخر قرن 18 تا اواسط قرن 20 محل سکونت پادشاهان بوده و به مرور زمان مساحتش از 510 کیلومتر به 600 کیلومتر رسیده است.

_پادشاهی_3.jpg

_پادشاهی_4.jpg


 
مطالب مرتبط :

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند,مناطق توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند :

_سوفیتل_سیلوم_بانکوک_تایلند.jpg

هتل سوفیتل در مرکز شهر بانکوک در جاده" Sukhumvit " قرار دارد . این هتل در خیابان سیلوم نزدیک به ایستگاه مترو سیلوم ساخته شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 45  کیلومتر می باشد. و تا ایستگاه ترن هوایی  BTSدارای امکاناتی عالی و دسترسی آسان به بازارهای شبانه این خیابان و خیابان های مجاور میباشد . امکانات رفاهی این هتل شامل استخر روباز ، مرکز آب گرم و سلامت ، اینترنت ، ماساژ ، مرکز بدنسازی و ... میباشد. رستوران های این هتل غذاهای تایلندی و فرانسوی را برای مسافران و گردشگران تور تایلند عرضه می کنند.

_سوفیتل1.jpg

_سوفیتل_2.jpg

_سوفیتل3.jpg



هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند :

 

_نورابوری_ریزورت_سامویی_تایلند1.jpg

 

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلندیک هتل 5 ستاره در سامویی تایلند میباشد که دارای 144 اتاق برای پذیرایی از مهمانان و توریستان میباشد. امکانات این هتل شامل رستوران و بار ، پارکینگ ، لاندری ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت درون شهری و برون شهری ، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان و همچنین امکانات ورزشی این هتل اتاق بخار و میز بیلیار  از دیگر امکانات این هتل تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و صندوق امانات میتوان اشاره کرد.این هتل مجلل دارای استخر در فضای باز و سرویس اینترنت بی سیم هستند. اتاق های هتل به سبک تایلندی طراحی شده اند و دارای تلویزیون هستند. این هتل دارای کارکنانی خونگرم می باشد که به گرمی از میهمانان تور تایلند استقبال می کنند. در رستوران هتل انواع غذاهای غربی و دریایی سرو می شود. این هتل دارای امکانات تفرحی برای استفاده میهمانان هم می باشد. مرکز خرید Chewang سه کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های تایلندی، فیلیپینی و انگلیسی صحبت می کنند.

_نورابوری2.jpg

_نورابوری_3.jpg

_نورابوری4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دوسیت تانی بانکوک تایلند :

_دوسیت_تانی_بانکوک_تایلند.jpg

هتل دوسیت تانی بانکوک تایلندکه بر فراز پارک لومپینی قرار گرفته، یک هتل ٥ ستاره ی بسیار لوکس استو در مرکز شهر بانوک قرار دارد و رو به منظره ی پارک " Lumpini" میباشد . امکانات این هتل  شامل زمین گلف ، اینترنت پرسرعت ، استخر و سونا و جکوزی ، سالن ماساژ و اسپا Devarana می باشد. این هتل دارای ٥٠٧ اتاق است . که همگی به سبک مدرن و زیبای تایلندی تزئین شده است. امکاناتی که این هتل برای گردشگران تور تایلند دارد شامل دسترسی به اینترنت پرسرعت و فضای کار وسیع میباشد. وجود یازده رستوران ، تریا و سالن استراحت در هتل، اقامتی راحت را به شما هدیه می دهد. ایستگاه قطارHualamphong در ٣ کیلومتری، رودخانه ی زیبای چائو پرایا در ١.٥ کیلومتری و فرودگاه بین المللیSuvarnabhumi در فاصله ی ٢٤ کیلومتری قرار گرفته اند.

_دوسیت_تانی1.jpg

_دوسیت_تانی2.jpg

_دوسیت_تانی3.jpg

_دوسیت_تانی4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل دوسیت تانی بانکوک تایلند,هتل های تایلند,بهترین هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

جزیره بان در پوکت تایلند :

 

_بان2.jpg

 

 جزیره بان یکی از تفریحات پوکت درتایلند است که دارای ساحل شنی و مناسب برای  آب بازی میباشد. در سفر به این جزیره گردشگران تور تایلند می توانند قایق سوار شوند که این قایق ها از ساحل “واوای” یا “لیم کا” شروع به حرکت می کنند و مدت زمان ده دقیقه طول میکشد تا به مقصد برسند. در این جزیره مکانی برای استراحت و اقامت در شب ندارد.رفتن به این جزیره آرامش خاصی را به دنبال دارد. این جزیره همه ساله به خصوص ماههای تابستان شلوغ می باشد و بیشتر مردم تایلند تفریحات خود را دراین جزیره سپری می کنند. در این جزیره موجهای آبی صداهای دلنشینی به همراه دارد.

_بان1.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جزیره بان در پوکت تایلند,دیدنی های تایلند,اماکن دیدنی تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد